IMG_5177.jpeg
IMG_5351 (1).jpeg

Výhody cvičení v těhotenství

a po porodu:

- menší nebo žádné bolesti zad

- menší otoky dolních končetin

- lepší pohyblivost

- lepší fyzická zdatnost

- zdravý nárůst váhy

- lepší návrat do režimu po porodu

Cvičení pro těhotné a po porodu má sice svá pravidla a specifika, ale není pravdou, že byste v těhotenství či po porodu nemohla sportovat a měla se obávat pohybu. Byla jsem v tom také a věřte mi, že cvičení před a po porodu je to nejlepší co můžete pro sebe i své dítě udělat. Absolvovala jsem speciální školení v 3DFitness Academy a sama jsem na sobě cvičení v těhotenství i po porodu aplikovala. Cvičení přizpůsobím přesně vám na míru, takže pokud jste nikdy necvičila nemusíte se ničeho obávat. Sportovkyně se naopak nemusí bát nudného cvičení na balonu.

V těhotenství mají ženy problémy s bolestí zad, oteklými nohami a stěžují si na špatnou celkovou pohyblivost. Správné cvičení během těhotenství může přispět ke zlepšení držení těla, snížení bolestí a dokonce i k lepšímu porodu. Při tréninku budeme cvičit cviky, které vychází z vývojové kineziologie - jsou to pohyby vrozené a pro naše tělo nejlepší. Natrénujeme společně i porodní pozice a dýchání, to vás lépe fyzicky připraví na samotný porod. Díky pravidelnému a správnému cvičením v těhotenství budete mít po porodu menší obtíže s diastázou břišních svalů, se svalstvem pánevního dna a bude pro vás snazší se dostat na původní váhu. 

Cvičení po porodu se odvíjí od způsobu porodu, průběhu, komplikacím atd. Vrátit se ale k lehkému cvičení lze již v šestinedělí. Záleží také, zda jste cvičila už během těhotenství. Tréninky zaměříme na pánevní dno, diastázu břišních svalů, zlepšení aerobní zdatnosti, zpevnění a návrat k původní postavě. I po císařském řezu můžete cvičit a správně zvolené cvičení naopak doporučuji.

 

 

Dle přání přijedu za vámi domů, cvičení přizpůsobím i venku nebo za mnou můžete do fitness centra ve Všenorech. Cena lekce se odvíjí od typu a místa.

Pokud máte zájem nebo dotaz, kontaktujte mě.